Zakres Obowiązków:
- Systematyczne prowadzenie preliminarza płatności, uzgadnianie prawidłowości zapisów w preliminarzu,
- Wprowadzanie przelewów krajowych i zagranicznych do systemów bankowych,
- Autoryzowanie przelewów zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
- Bieżące wprowadzanie zapisów bankowych do systemu księgowego Optima,
- Pobieranie wyciągów bankowych i raportów MT-940, bieżące uzgadnianie sald z zapisami na kontach księgowych,
- Monitoring należności i zobowiązań,
- Sporządzanie wezwań do zapłaty,
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do Optimy (OCR),
- Weryfikacja wprowadzonych dokumentów księgowych pod kątem formalnym i merytorycznym,
- Rozliczanie zaliczek krajowych i zagranicznych,
- Zapewnienie bieżącej archiwizacji oraz uporządkowanego przechowywania dokumentów księgowych w wersji papierowej i cyfrowej.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w obszarze finansów i rachunkowości,
- Doświadczenie w dziale finansowo- księgowym w zakresie prowadzenia płatności i obsługi rachunków bankowych minimum 1 rok,
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności swobodne posługiwanie się MS Excel,
- Praktyczna znajomość systemów finansowo- księgowych (znajomość obsługi programu Comarch Optima),
- Znajomość Ustawy o rachunkowości, Mechanizmu działania MPP.
Oferujemy:
- Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Toruniu,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia do pracy – laptop oraz telefon służbowy,
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, prywatna opieka medyczna Allianz, system poleceń pracowniczych,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz realnego podnoszenia kwalifikacji,
- Współpracę w przyjaznej atmosferze z profesjonalnym, skutecznym i ambitnym zespołem, który stawia na wspólny sukces.
Aplikacje należy wysyłać na adres mailowy do działu HR Green Capital: s.dobrowolska-zachwieja@greencapitalsa.com