APH Polska sp. z o.o.

  • Miejsce pracy – Łysomice (pow. kujawsko-pomorskie)
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • praca stacjonarna

Zakres obowiązków:

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
  • sporządzanie deklaracji JPK VAT,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (INTRASTAT, GUS, NBP),
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
  • rozliczanie i analizowanie należności, wiekowanie,
  • księgowanie faktur z przyjęciem na magazyn, faktur kosztowych polskich i zagranicznych,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, analizowanie kont rozrachunkowych np. zaliczki,
  • bieżące porządkowanie dokumentów księgowych i ich archiwizowanie.

Nasze wymagania:

  • wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjata) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata przy pełnej księgowości,
  • znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie rachunkowości i podatków (VAT, CIT, PIT),
  • znajomość MS Office w szczególności Excel,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niderlandzkiego w mowie i piśmie,
  • wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość szybkiego rozwoju kompetencji w międzynarodowej organizacji,
  • pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
  • wsparcie przy wdrożeniu,

 

Kontakt : Przemysław Romanowski , p.romanowski@aphgroup.pl , telefon 787 977 511

ul. Podmurna 10/12
87-100 Toruń

tel. 56 62 10 404
kom. 517 905 553
fax 56 62 10 801

biuro@torun.skwp.pl
dyrektor@torun.skwp.pl
skwp.zarzad@gmail.com

PEKAO SA 97 1240 1936 1111 0010 3033 8309