APH Polska sp. z o.o.
- Miejsce pracy – Łysomice (pow. kujawsko-pomorskie)
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca stacjonarna
Zakres obowiązków:
- dekretowanie i księgowanie dokumentów, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
- sporządzanie deklaracji JPK VAT,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (INTRASTAT, GUS, NBP),
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
- rozliczanie i analizowanie należności, wiekowanie,
- księgowanie faktur z przyjęciem na magazyn, faktur kosztowych polskich i zagranicznych,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, analizowanie kont rozrachunkowych np. zaliczki,
- bieżące porządkowanie dokumentów księgowych i ich archiwizowanie.
Nasze wymagania:
- wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjata) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata przy pełnej księgowości,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie rachunkowości i podatków (VAT, CIT, PIT),
- znajomość MS Office w szczególności Excel,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niderlandzkiego w mowie i piśmie,
- wysokie umiejętności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość szybkiego rozwoju kompetencji w międzynarodowej organizacji,
- pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
- wsparcie przy wdrożeniu,
Kontakt : Przemysław Romanowski , p.romanowski@aphgroup.pl , telefon 787 977 511